Persondatapolitik hos Webimpact.dk
Persondatapolitik hos Webimpact.dk
Persondatapolitik hos Webimpact.dk
Generelle oplysninger
Webimpact.dk drives af virksomheden Naughton Consulting, som er registreret i Danmark. Vi tilbyder professionelle digitale løsninger til virksomheder i form af webdesign, udvikling af konverterende webshops, søgemaskineoptimering (SEO), konverteringsoptimering (CRO) og målrettet annoncering på Google og sociale medier.
Virksomhedsoplysninger:
Navn: Naughton Consulting
Adresse: Toften 2, 7130 Juelsminde
CVR-nummer: 45175472
Telefon: 22 33 05 11
E-mail: info@naughtonconsulting.dk
Hjemmeside: www.webimpact.dk
Hos Webimpact tager vi dine personoplysninger alvorligt. Vi indsamler kun data i de tilfælde, hvor det er relevant og nødvendigt for at kunne levere vores ydelser til dig – herunder digital rådgivning, hjemmesideudvikling, kampagnestyring og relateret kundesupport via Webimpact.dk.
Ved indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger overholder vi altid gældende databeskyttelseslovgivning, herunder EU’s databeskyttelsesforordning (GDPR) og databeskyttelsesloven i Danmark.
Vi opbevarer kun dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt for det formål, de blev indsamlet til, eller i det tidsrum, hvor vi er juridisk forpligtet til det.
Oplysninger vi indsamler
For at du kan benytte vores digitale ydelser, kontakte os, bestille løsninger eller modtage rådgivning, har vi behov for at indsamle visse personoplysninger.
Vi indsamler typisk oplysninger som:
Navn
E-mailadresse
Telefonnummer (hvis oplyst)
Firmanavn og CVR-nummer (hvis relevant)
Adresse (faktureringsmæssigt eller for samarbejdsaftaler)
Oplysninger om den købte ydelse eller aftale
Teknisk information og adgangsoplysninger (f.eks. domæner, login til CMS, Google- eller Meta-konti)
Korrespondance og samarbejdsnoter
Interaktion med vores annoncer og website
Vi bruger desuden cookies til statistik, markedsføring og funktionalitet – læs mere i vores cookiepolitik.
Vi indsamler og behandler personoplysninger, når du foretager dig følgende:
Besøger vores hjemmeside
Sender os spørgsmål, forespørgsler eller bookinger via formular eller e-mail
Indgår en aftale med os om en digital ydelse
Gennemfører betaling for en tjeneste
Deltager i kampagner, tilmelder dig nyhedsbrev (hvis relevant)
Deltager i analyser eller giver feedback på vores ydelser
Den dataansvarlige
Den dataansvarlige for behandling af dine personoplysninger på www.webimpact.dk er:
Naughton Consulting
Toften 2
7130 Juelsminde
CVR-nummer: 45175472
E-mail: info@naughtonconsulting.dk
Vi sikrer, at dine oplysninger behandles lovligt, rimeligt og gennemsigtigt i overensstemmelse med GDPR.
Behandlingsgrundlag og formål
Vi behandler dine personoplysninger for at kunne opfylde den aftale, du har indgået med os, og for at kunne levere de digitale løsninger eller den rådgivning, du har bestilt.
De typiske behandlingsformål er:
At udarbejde og levere hjemmesider, webshops og relaterede ydelser
At planlægge, afholde og evaluere markedsføringskampagner
At kommunikere med dig under hele processen
At udarbejde og sende tilbud, kontrakter, bekræftelser og fakturaer
At administrere betalinger og bogføring
At yde teknisk support og kundeservice
At sikre optimal kundetilpasning og relevant rådgivning
At overholde retlige forpligtelser (fx ift. bogføringsloven)
Retsgrundlaget for behandlingen vil typisk være:
GDPR artikel 6, stk. 1, litra b: Behandling er nødvendig for at opfylde en kontrakt
GDPR artikel 6, stk. 1, litra f: Behandling er nødvendig for legitime interesser, herunder dokumentation, kundeservice og drift
GDPR artikel 6, stk. 1, litra a: Samtykke (hvis vi anvender nyhedsbrev, analyseværktøjer eller remarketing)
Hvis du har givet samtykke til nyhedsbreve eller marketing, kan du til enhver tid trække dette samtykke tilbage via link i e-mail eller ved at kontakte os direkte.
Opbevaringsperiode
Vi opbevarer dine oplysninger i det tidsrum, der er nødvendigt for at kunne opfylde de formål, hvortil oplysningerne blev indsamlet – medmindre der er lovkrav om længere opbevaring.
Typiske opbevaringsperioder:
Almindelige kundehenvendelser: slettes efter 12 måneder
Fakturaer og bogføringsdata: gemmes i 5 år (jf. bogføringsloven)
Tilmeldinger til nyhedsbrev: bevares indtil du aktivt framelder dig
Adgangsoplysninger og samarbejdsdokumentation: slettes senest 1 år efter afsluttet samarbejde, medmindre andet er aftalt
Du kan til enhver tid kontakte os for at anmode om tidligere sletning – medmindre vi er juridisk forpligtet til at opbevare dem.
Andre modtagere af personoplysninger
Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at kunne levere en aftalt ydelse, for at overholde lovgivningen, eller hvis du har givet samtykke til det.
I visse tilfælde anvender vi eksterne databehandlere, som behandler personoplysninger på vores vegne. Disse databehandlere har kun adgang til de oplysninger, der er nødvendige for at kunne levere den aftalte ydelse – og kun efter skriftlig instruks fra os. Vi benytter blandt andet følgende typer databehandlere:
Simply.com – hosting og e-mailudbyder
Google Analytics / Google Tag Manager / Google Ads – trafikmåling og annoncering
Meta (Facebook og Instagram) – markedsføring og sporing
Stripe, PayPal, MobilePay, Quickpay – betalingsløsninger
Framer, WordPress, Webflow – CMS og platforme til opbygning af hjemmesider
Mailchimp, Brevo (Sendinblue) – nyhedsbreve og e-mailautomatisering (hvis anvendt)
Alle databehandlere er omfattet af databehandleraftaler, som sikrer, at de ikke må bruge dine data til egne formål, og at de håndterer oplysningerne i overensstemmelse med gældende lovgivning.
Vi overfører som udgangspunkt ikke personoplysninger til lande uden for EU/EØS. Hvis det i særlige tilfælde er nødvendigt (fx via værktøjer fra Google eller Meta), anvender vi EU-Kommissionens standardkontraktbestemmelser (SCC) som overførselsgrundlag og sikrer tilstrækkelig beskyttelse.
Brug af cookies
Vi anvender cookies på vores hjemmeside for at sikre den tekniske funktion, forbedre brugeroplevelsen, analysere trafik og målrette markedsføring.
Ved dit første besøg på Webimpact.dk præsenteres du for et cookiebanner, hvor du kan vælge, hvilke typer cookies du vil acceptere. Der anvendes både:
Nødvendige cookies – som sikrer, at hjemmesiden fungerer
Statistiske cookies – fx fra Google Analytics
Marketingcookies – fx fra Google og Meta (hvis accepteret)
Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger via link i footeren eller i din browser. Se mere i vores separate cookiepolitik, hvor du kan finde en oversigt over de anvendte cookies, deres formål og levetid.
Optagelser og digital kommunikation
Al kommunikation med os foregår som udgangspunkt skriftligt via e-mail, kontaktformular eller telefon. I nogle tilfælde kan møder, rådgivning eller support foregå online via fx Google Meet eller Zoom.
Vi optager ikke møder uden dit forudgående skriftlige samtykke. Hvis du selv ønsker at optage en session, skal du have udtrykkelig tilladelse fra os.
Du er selv ansvarlig for, at de oplysninger, du opgiver til os (f.eks. e-mail og kontaktoplysninger), er korrekte og opdaterede.
Dine rettigheder
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder, som du kan gøre brug af ved at kontakte os:
Ret til indsigt – du kan få oplyst, hvilke personoplysninger vi har om dig
Ret til berigtigelse – du kan få rettet ukorrekte eller forældede oplysninger
Ret til sletning – du kan få slettet dine oplysninger, medmindre vi er juridisk forpligtet til at opbevare dem
Ret til begrænsning af behandling – du kan anmode om midlertidig begrænsning
Ret til indsigelse – du kan gøre indsigelse mod behandling, der sker på baggrund af legitim interesse
Ret til dataportabilitet – du kan få dine oplysninger udleveret i et struktureret format
Ret til at trække samtykke tilbage – hvis vores behandling er baseret på dit samtykke (fx nyhedsbrev)
Hvis du ønsker at gøre brug af en eller flere af dine rettigheder, bedes du skrive til: info@naughtonconsulting.dk. Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt og senest inden for 30 dage.
Klageadgang
Hvis du er uenig i vores behandling af dine personoplysninger, eller mener, at vi ikke respekterer dine rettigheder, opfordrer vi dig til at kontakte os først – så forsøger vi at finde en løsning.
Du har derudover ret til at klage til:
Datatilsynet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon: 33 19 32 00
E-mail: dt@datatilsynet.dk
Web: www.datatilsynet.dk
Ændringer til denne politik
Vi forbeholder os retten til at ændre eller opdatere denne persondatapolitik. Den til enhver tid gældende version vil være tilgængelig på vores hjemmeside. Ændringer vil fremgå med ny dato.
Senest opdateret: 12. juli 2025
Generelle oplysninger
Webimpact.dk drives af virksomheden Naughton Consulting, som er registreret i Danmark. Vi tilbyder professionelle digitale løsninger til virksomheder i form af webdesign, udvikling af konverterende webshops, søgemaskineoptimering (SEO), konverteringsoptimering (CRO) og målrettet annoncering på Google og sociale medier.
Virksomhedsoplysninger:
Navn: Naughton Consulting
Adresse: Toften 2, 7130 Juelsminde
CVR-nummer: 45175472
Telefon: 22 33 05 11
E-mail: info@naughtonconsulting.dk
Hjemmeside: www.webimpact.dk
Hos Webimpact tager vi dine personoplysninger alvorligt. Vi indsamler kun data i de tilfælde, hvor det er relevant og nødvendigt for at kunne levere vores ydelser til dig – herunder digital rådgivning, hjemmesideudvikling, kampagnestyring og relateret kundesupport via Webimpact.dk.
Ved indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger overholder vi altid gældende databeskyttelseslovgivning, herunder EU’s databeskyttelsesforordning (GDPR) og databeskyttelsesloven i Danmark.
Vi opbevarer kun dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt for det formål, de blev indsamlet til, eller i det tidsrum, hvor vi er juridisk forpligtet til det.
Oplysninger vi indsamler
For at du kan benytte vores digitale ydelser, kontakte os, bestille løsninger eller modtage rådgivning, har vi behov for at indsamle visse personoplysninger.
Vi indsamler typisk oplysninger som:
Navn
E-mailadresse
Telefonnummer (hvis oplyst)
Firmanavn og CVR-nummer (hvis relevant)
Adresse (faktureringsmæssigt eller for samarbejdsaftaler)
Oplysninger om den købte ydelse eller aftale
Teknisk information og adgangsoplysninger (f.eks. domæner, login til CMS, Google- eller Meta-konti)
Korrespondance og samarbejdsnoter
Interaktion med vores annoncer og website
Vi bruger desuden cookies til statistik, markedsføring og funktionalitet – læs mere i vores cookiepolitik.
Vi indsamler og behandler personoplysninger, når du foretager dig følgende:
Besøger vores hjemmeside
Sender os spørgsmål, forespørgsler eller bookinger via formular eller e-mail
Indgår en aftale med os om en digital ydelse
Gennemfører betaling for en tjeneste
Deltager i kampagner, tilmelder dig nyhedsbrev (hvis relevant)
Deltager i analyser eller giver feedback på vores ydelser
Den dataansvarlige
Den dataansvarlige for behandling af dine personoplysninger på www.webimpact.dk er:
Naughton Consulting
Toften 2
7130 Juelsminde
CVR-nummer: 45175472
E-mail: info@naughtonconsulting.dk
Vi sikrer, at dine oplysninger behandles lovligt, rimeligt og gennemsigtigt i overensstemmelse med GDPR.
Behandlingsgrundlag og formål
Vi behandler dine personoplysninger for at kunne opfylde den aftale, du har indgået med os, og for at kunne levere de digitale løsninger eller den rådgivning, du har bestilt.
De typiske behandlingsformål er:
At udarbejde og levere hjemmesider, webshops og relaterede ydelser
At planlægge, afholde og evaluere markedsføringskampagner
At kommunikere med dig under hele processen
At udarbejde og sende tilbud, kontrakter, bekræftelser og fakturaer
At administrere betalinger og bogføring
At yde teknisk support og kundeservice
At sikre optimal kundetilpasning og relevant rådgivning
At overholde retlige forpligtelser (fx ift. bogføringsloven)
Retsgrundlaget for behandlingen vil typisk være:
GDPR artikel 6, stk. 1, litra b: Behandling er nødvendig for at opfylde en kontrakt
GDPR artikel 6, stk. 1, litra f: Behandling er nødvendig for legitime interesser, herunder dokumentation, kundeservice og drift
GDPR artikel 6, stk. 1, litra a: Samtykke (hvis vi anvender nyhedsbrev, analyseværktøjer eller remarketing)
Hvis du har givet samtykke til nyhedsbreve eller marketing, kan du til enhver tid trække dette samtykke tilbage via link i e-mail eller ved at kontakte os direkte.
Opbevaringsperiode
Vi opbevarer dine oplysninger i det tidsrum, der er nødvendigt for at kunne opfylde de formål, hvortil oplysningerne blev indsamlet – medmindre der er lovkrav om længere opbevaring.
Typiske opbevaringsperioder:
Almindelige kundehenvendelser: slettes efter 12 måneder
Fakturaer og bogføringsdata: gemmes i 5 år (jf. bogføringsloven)
Tilmeldinger til nyhedsbrev: bevares indtil du aktivt framelder dig
Adgangsoplysninger og samarbejdsdokumentation: slettes senest 1 år efter afsluttet samarbejde, medmindre andet er aftalt
Du kan til enhver tid kontakte os for at anmode om tidligere sletning – medmindre vi er juridisk forpligtet til at opbevare dem.
Andre modtagere af personoplysninger
Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at kunne levere en aftalt ydelse, for at overholde lovgivningen, eller hvis du har givet samtykke til det.
I visse tilfælde anvender vi eksterne databehandlere, som behandler personoplysninger på vores vegne. Disse databehandlere har kun adgang til de oplysninger, der er nødvendige for at kunne levere den aftalte ydelse – og kun efter skriftlig instruks fra os. Vi benytter blandt andet følgende typer databehandlere:
Simply.com – hosting og e-mailudbyder
Google Analytics / Google Tag Manager / Google Ads – trafikmåling og annoncering
Meta (Facebook og Instagram) – markedsføring og sporing
Stripe, PayPal, MobilePay, Quickpay – betalingsløsninger
Framer, WordPress, Webflow – CMS og platforme til opbygning af hjemmesider
Mailchimp, Brevo (Sendinblue) – nyhedsbreve og e-mailautomatisering (hvis anvendt)
Alle databehandlere er omfattet af databehandleraftaler, som sikrer, at de ikke må bruge dine data til egne formål, og at de håndterer oplysningerne i overensstemmelse med gældende lovgivning.
Vi overfører som udgangspunkt ikke personoplysninger til lande uden for EU/EØS. Hvis det i særlige tilfælde er nødvendigt (fx via værktøjer fra Google eller Meta), anvender vi EU-Kommissionens standardkontraktbestemmelser (SCC) som overførselsgrundlag og sikrer tilstrækkelig beskyttelse.
Brug af cookies
Vi anvender cookies på vores hjemmeside for at sikre den tekniske funktion, forbedre brugeroplevelsen, analysere trafik og målrette markedsføring.
Ved dit første besøg på Webimpact.dk præsenteres du for et cookiebanner, hvor du kan vælge, hvilke typer cookies du vil acceptere. Der anvendes både:
Nødvendige cookies – som sikrer, at hjemmesiden fungerer
Statistiske cookies – fx fra Google Analytics
Marketingcookies – fx fra Google og Meta (hvis accepteret)
Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger via link i footeren eller i din browser. Se mere i vores separate cookiepolitik, hvor du kan finde en oversigt over de anvendte cookies, deres formål og levetid.
Optagelser og digital kommunikation
Al kommunikation med os foregår som udgangspunkt skriftligt via e-mail, kontaktformular eller telefon. I nogle tilfælde kan møder, rådgivning eller support foregå online via fx Google Meet eller Zoom.
Vi optager ikke møder uden dit forudgående skriftlige samtykke. Hvis du selv ønsker at optage en session, skal du have udtrykkelig tilladelse fra os.
Du er selv ansvarlig for, at de oplysninger, du opgiver til os (f.eks. e-mail og kontaktoplysninger), er korrekte og opdaterede.
Dine rettigheder
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder, som du kan gøre brug af ved at kontakte os:
Ret til indsigt – du kan få oplyst, hvilke personoplysninger vi har om dig
Ret til berigtigelse – du kan få rettet ukorrekte eller forældede oplysninger
Ret til sletning – du kan få slettet dine oplysninger, medmindre vi er juridisk forpligtet til at opbevare dem
Ret til begrænsning af behandling – du kan anmode om midlertidig begrænsning
Ret til indsigelse – du kan gøre indsigelse mod behandling, der sker på baggrund af legitim interesse
Ret til dataportabilitet – du kan få dine oplysninger udleveret i et struktureret format
Ret til at trække samtykke tilbage – hvis vores behandling er baseret på dit samtykke (fx nyhedsbrev)
Hvis du ønsker at gøre brug af en eller flere af dine rettigheder, bedes du skrive til: info@naughtonconsulting.dk. Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt og senest inden for 30 dage.
Klageadgang
Hvis du er uenig i vores behandling af dine personoplysninger, eller mener, at vi ikke respekterer dine rettigheder, opfordrer vi dig til at kontakte os først – så forsøger vi at finde en løsning.
Du har derudover ret til at klage til:
Datatilsynet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon: 33 19 32 00
E-mail: dt@datatilsynet.dk
Web: www.datatilsynet.dk
Ændringer til denne politik
Vi forbeholder os retten til at ændre eller opdatere denne persondatapolitik. Den til enhver tid gældende version vil være tilgængelig på vores hjemmeside. Ændringer vil fremgå med ny dato.
Senest opdateret: 12. juli 2025
Generelle oplysninger
Webimpact.dk drives af virksomheden Naughton Consulting, som er registreret i Danmark. Vi tilbyder professionelle digitale løsninger til virksomheder i form af webdesign, udvikling af konverterende webshops, søgemaskineoptimering (SEO), konverteringsoptimering (CRO) og målrettet annoncering på Google og sociale medier.
Virksomhedsoplysninger:
Navn: Naughton Consulting
Adresse: Toften 2, 7130 Juelsminde
CVR-nummer: 45175472
Telefon: 22 33 05 11
E-mail: info@naughtonconsulting.dk
Hjemmeside: www.webimpact.dk
Hos Webimpact tager vi dine personoplysninger alvorligt. Vi indsamler kun data i de tilfælde, hvor det er relevant og nødvendigt for at kunne levere vores ydelser til dig – herunder digital rådgivning, hjemmesideudvikling, kampagnestyring og relateret kundesupport via Webimpact.dk.
Ved indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger overholder vi altid gældende databeskyttelseslovgivning, herunder EU’s databeskyttelsesforordning (GDPR) og databeskyttelsesloven i Danmark.
Vi opbevarer kun dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt for det formål, de blev indsamlet til, eller i det tidsrum, hvor vi er juridisk forpligtet til det.
Oplysninger vi indsamler
For at du kan benytte vores digitale ydelser, kontakte os, bestille løsninger eller modtage rådgivning, har vi behov for at indsamle visse personoplysninger.
Vi indsamler typisk oplysninger som:
Navn
E-mailadresse
Telefonnummer (hvis oplyst)
Firmanavn og CVR-nummer (hvis relevant)
Adresse (faktureringsmæssigt eller for samarbejdsaftaler)
Oplysninger om den købte ydelse eller aftale
Teknisk information og adgangsoplysninger (f.eks. domæner, login til CMS, Google- eller Meta-konti)
Korrespondance og samarbejdsnoter
Interaktion med vores annoncer og website
Vi bruger desuden cookies til statistik, markedsføring og funktionalitet – læs mere i vores cookiepolitik.
Vi indsamler og behandler personoplysninger, når du foretager dig følgende:
Besøger vores hjemmeside
Sender os spørgsmål, forespørgsler eller bookinger via formular eller e-mail
Indgår en aftale med os om en digital ydelse
Gennemfører betaling for en tjeneste
Deltager i kampagner, tilmelder dig nyhedsbrev (hvis relevant)
Deltager i analyser eller giver feedback på vores ydelser
Den dataansvarlige
Den dataansvarlige for behandling af dine personoplysninger på www.webimpact.dk er:
Naughton Consulting
Toften 2
7130 Juelsminde
CVR-nummer: 45175472
E-mail: info@naughtonconsulting.dk
Vi sikrer, at dine oplysninger behandles lovligt, rimeligt og gennemsigtigt i overensstemmelse med GDPR.
Behandlingsgrundlag og formål
Vi behandler dine personoplysninger for at kunne opfylde den aftale, du har indgået med os, og for at kunne levere de digitale løsninger eller den rådgivning, du har bestilt.
De typiske behandlingsformål er:
At udarbejde og levere hjemmesider, webshops og relaterede ydelser
At planlægge, afholde og evaluere markedsføringskampagner
At kommunikere med dig under hele processen
At udarbejde og sende tilbud, kontrakter, bekræftelser og fakturaer
At administrere betalinger og bogføring
At yde teknisk support og kundeservice
At sikre optimal kundetilpasning og relevant rådgivning
At overholde retlige forpligtelser (fx ift. bogføringsloven)
Retsgrundlaget for behandlingen vil typisk være:
GDPR artikel 6, stk. 1, litra b: Behandling er nødvendig for at opfylde en kontrakt
GDPR artikel 6, stk. 1, litra f: Behandling er nødvendig for legitime interesser, herunder dokumentation, kundeservice og drift
GDPR artikel 6, stk. 1, litra a: Samtykke (hvis vi anvender nyhedsbrev, analyseværktøjer eller remarketing)
Hvis du har givet samtykke til nyhedsbreve eller marketing, kan du til enhver tid trække dette samtykke tilbage via link i e-mail eller ved at kontakte os direkte.
Opbevaringsperiode
Vi opbevarer dine oplysninger i det tidsrum, der er nødvendigt for at kunne opfylde de formål, hvortil oplysningerne blev indsamlet – medmindre der er lovkrav om længere opbevaring.
Typiske opbevaringsperioder:
Almindelige kundehenvendelser: slettes efter 12 måneder
Fakturaer og bogføringsdata: gemmes i 5 år (jf. bogføringsloven)
Tilmeldinger til nyhedsbrev: bevares indtil du aktivt framelder dig
Adgangsoplysninger og samarbejdsdokumentation: slettes senest 1 år efter afsluttet samarbejde, medmindre andet er aftalt
Du kan til enhver tid kontakte os for at anmode om tidligere sletning – medmindre vi er juridisk forpligtet til at opbevare dem.
Andre modtagere af personoplysninger
Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at kunne levere en aftalt ydelse, for at overholde lovgivningen, eller hvis du har givet samtykke til det.
I visse tilfælde anvender vi eksterne databehandlere, som behandler personoplysninger på vores vegne. Disse databehandlere har kun adgang til de oplysninger, der er nødvendige for at kunne levere den aftalte ydelse – og kun efter skriftlig instruks fra os. Vi benytter blandt andet følgende typer databehandlere:
Simply.com – hosting og e-mailudbyder
Google Analytics / Google Tag Manager / Google Ads – trafikmåling og annoncering
Meta (Facebook og Instagram) – markedsføring og sporing
Stripe, PayPal, MobilePay, Quickpay – betalingsløsninger
Framer, WordPress, Webflow – CMS og platforme til opbygning af hjemmesider
Mailchimp, Brevo (Sendinblue) – nyhedsbreve og e-mailautomatisering (hvis anvendt)
Alle databehandlere er omfattet af databehandleraftaler, som sikrer, at de ikke må bruge dine data til egne formål, og at de håndterer oplysningerne i overensstemmelse med gældende lovgivning.
Vi overfører som udgangspunkt ikke personoplysninger til lande uden for EU/EØS. Hvis det i særlige tilfælde er nødvendigt (fx via værktøjer fra Google eller Meta), anvender vi EU-Kommissionens standardkontraktbestemmelser (SCC) som overførselsgrundlag og sikrer tilstrækkelig beskyttelse.
Brug af cookies
Vi anvender cookies på vores hjemmeside for at sikre den tekniske funktion, forbedre brugeroplevelsen, analysere trafik og målrette markedsføring.
Ved dit første besøg på Webimpact.dk præsenteres du for et cookiebanner, hvor du kan vælge, hvilke typer cookies du vil acceptere. Der anvendes både:
Nødvendige cookies – som sikrer, at hjemmesiden fungerer
Statistiske cookies – fx fra Google Analytics
Marketingcookies – fx fra Google og Meta (hvis accepteret)
Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger via link i footeren eller i din browser. Se mere i vores separate cookiepolitik, hvor du kan finde en oversigt over de anvendte cookies, deres formål og levetid.
Optagelser og digital kommunikation
Al kommunikation med os foregår som udgangspunkt skriftligt via e-mail, kontaktformular eller telefon. I nogle tilfælde kan møder, rådgivning eller support foregå online via fx Google Meet eller Zoom.
Vi optager ikke møder uden dit forudgående skriftlige samtykke. Hvis du selv ønsker at optage en session, skal du have udtrykkelig tilladelse fra os.
Du er selv ansvarlig for, at de oplysninger, du opgiver til os (f.eks. e-mail og kontaktoplysninger), er korrekte og opdaterede.
Dine rettigheder
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder, som du kan gøre brug af ved at kontakte os:
Ret til indsigt – du kan få oplyst, hvilke personoplysninger vi har om dig
Ret til berigtigelse – du kan få rettet ukorrekte eller forældede oplysninger
Ret til sletning – du kan få slettet dine oplysninger, medmindre vi er juridisk forpligtet til at opbevare dem
Ret til begrænsning af behandling – du kan anmode om midlertidig begrænsning
Ret til indsigelse – du kan gøre indsigelse mod behandling, der sker på baggrund af legitim interesse
Ret til dataportabilitet – du kan få dine oplysninger udleveret i et struktureret format
Ret til at trække samtykke tilbage – hvis vores behandling er baseret på dit samtykke (fx nyhedsbrev)
Hvis du ønsker at gøre brug af en eller flere af dine rettigheder, bedes du skrive til: info@naughtonconsulting.dk. Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt og senest inden for 30 dage.
Klageadgang
Hvis du er uenig i vores behandling af dine personoplysninger, eller mener, at vi ikke respekterer dine rettigheder, opfordrer vi dig til at kontakte os først – så forsøger vi at finde en løsning.
Du har derudover ret til at klage til:
Datatilsynet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon: 33 19 32 00
E-mail: dt@datatilsynet.dk
Web: www.datatilsynet.dk
Ændringer til denne politik
Vi forbeholder os retten til at ændre eller opdatere denne persondatapolitik. Den til enhver tid gældende version vil være tilgængelig på vores hjemmeside. Ændringer vil fremgå med ny dato.
Senest opdateret: 12. juli 2025
Hos Webimpact brænder vi for at hjælpe virksomheder med at vækste gennem effektive digitale løsninger. Vi kombinerer kreativitet, teknologi og data for at skabe hjemmesider, webshops og markedsføringskampagner, der leverer målbare resultater.
📍 Adresse: Toften 2, 7130 Juelsminde
📞 Telefon: +45 22 33 05 11
✉️ E-mail: thomas@naughtonconsulting.dk
💼 CVR-nr.: 45175472
Hos Webimpact brænder vi for at hjælpe virksomheder med at vækste gennem effektive digitale løsninger. Vi kombinerer kreativitet, teknologi og data for at skabe hjemmesider, webshops og markedsføringskampagner, der leverer målbare resultater.
📍 Adresse: Toften 2, 7130 Juelsminde
📞 Telefon: +45 22 33 05 11
✉️ E-mail: thomas@naughtonconsulting.dk
💼 CVR-nr.: 45175472